SSD سرور HPE 800GB SAS 24G MU SFF Multi Vendor P49047-B21

پارت نامبر: P49047-B21

این هارد دارای ظرفیت 800 گیگابایت میباشد. نوع اتصال این هارد به صورت SAS (Serial Attached SCSI) میباشد. دارای سرعت انتقال داده 24 گیگابیت بر ثانیه میباشد مدل استفاده این هارد Mixed Use (ترکیبی از کاربردهای خواندن و نوشتن) میباشد.
و فرم فاکتور این هارد SFF (Small Form Factor) – ابعاد کوچک میباشد. همچنین دارای سازگاری Multi Vendor میباشد که می تواند با سرورهای مختلف استفاده شود.

ثبت نظر

نمودار بازدهی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
۳۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تحویل سریع
محصولات موجود در انبار
بسته بندی سالم
تحویل بسته بندی سالم
پشتیبانی فنی
پاسخگوی سوالات فنی شما
پرداخت امن
پرداخت آنلاین درگاه بانکی

برای کسب و کار خود نیاز به سرور دارید؟

یک تیم حرفه ای و آشنا به تمام سرورها و قطعات در شرکت رسام سرور آماده ارائه مشاوره رایگان می باشند.

هارد سرور HPE 800GB SAS 24G MU SFF Multi Vendor P49047-B21

آیا نیاز به سرعت بخشیدن به عملکرد برنامه های کاربردی ترکیبی خود دارید؟ درایوهای حالت جامد (SSD) HPE SAS Mixed Use (MU) کارایی و استقامت بالایی را برای برنامه‌هایی که نیاز به عملکرد خواندن و نوشتن بالای IOPS دارند، ارائه می‌دهند. SSD های HPE Enterprise SAS MU داده ها را به صورت دوطرفه کامل (دو طرفه) انتقال می‌دهند که به پهنای باند ورودی/خروجی بیشتر اجازه می‌دهد تا گلوگاه ها را در رابط 6 گیگابیتی درایوهای SATA چهار برابر کند.

درایوهای SSD HPE Enterprise SAS MU برای برنامه‌های کاربردی حیاتی که به ترکیبی متعادل از خواندن و نوشتن I/O نیاز دارند تا انتقال داده‌ها را به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر از ذخیره‌سازی نسبت به SATA SSD‌ها انجام دهند، مناسب‌تر هستند. SSD های HPE SAS MU برای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، محاسبات با کارایی بالا و حجم کاری مجازی سازی ایده آل هستند. فناوری SAS به دلیل قابلیت اطمینان و عملکرد 24×7 در مرکز داده سازمانی همچنان رابط انتخابی برای بسیاری از بارهای کاری است. SSD های HPE با بیش از 3 میلیون ساعت تست و صلاحیت [1] پشتیبانی می‌شوند که از درایوهای قابل اعتماد و با کارایی بالا اطمینان حاصل می‌کنند.

SSD های HPE SAS Mixed Use (MU) برای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، رایانش ابری، محاسبات با عملکرد بالا، برنامه های کاربردی پایگاه داده و مجازی سازی ایده آل هستند. برای بهبود عملکرد مرکز داده خود، به IOPS بالاتر و تأخیر کمتری دست یابید. دقت داده‌ها را با تشخیص کامل خطای مسیر داده و محافظت غافلگیرکننده از دست دادن انرژی حفظ کنید. از میان مجموعه وسیعی از راه حل های پیشرفته در ظرفیت های مختلف انتخاب کنید. ارائه درایوهای گواهی شده FIPS 140-2 و FIPS 140-3 خود رمزگذاری شونده.

درایوهای SAS 24 گیگابایتی HPE دارای عملکرد 2 برابر SAS 12 گیگابایتی هستند. نسل بعدی رابط SAS، بر اساس مشخصات SAS-4. درایوهای SSD 24 گیگابایتی HPE Enterprise SAS با اکوسیستم 12 گیگابایتی Enterprise SAS سازگار هستند.

این SSD برای استفاده در سرورها طراحی شده است و سرعت و ظرفیت مناسبی برای کاربردهای ترکیبی خواندن و نوشتن دارد. ویژگی های مهم آن شامل:

  • سرعت بالای SAS برای کاربردهای مرکز داده
  • ظرفیت بالا در فرم فاکتور کوچک SFF
  • سازگاری با سرورهای مختلف بدون نیاز به سفارشی سازی
  • طراحی برای استفاده مکرر و طولانی مدت در سرورها

این محصول برای سرورهایی که به ظرفیت و سرعت بالا در فضای محدود نیاز دارند، مناسب است.

image_pdfimage_print

جدول مشخصات

برند

دسته بندی

هارد سرور

تکنولوژی هارد

نوع

SSD – Mixed Use

ظرفیت هارد

سرعت انتقال داده

درگاه اتصال هارد

سایز

پارت نامبر

P49047-B21

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “SSD سرور HPE 800GB SAS 24G MU SFF Multi Vendor P49047-B21”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *